План уроку №2. Знайомство учнів з основними будівельними роботами

Дмитренко Т.М.
План уроку №2. Знайомство учнів з основними будівельними роботами.

«Затверджую»

Ст.майстер_______________

План уроку  

Спеціальність: маляр-штукатур-лицювальник

Тема програми: Екскурсія на будівництво.

Тема уроку: Знайомство учнів з основними будівельними роботами.

Учбово-виховна мета уроку:

-Навчальна– Ознайомити  з   будівельними роботами, технологією виробництва лицювально-плиточних робіт.

-Розвиваюча- Розвити в учнів відповідальність до виконання правил техніки безпеки під час екскурсії.

-Виховна-Сформувати в учнів стійкі якості особистості робітника професіонала.

Тип уроку: Засвоєння нових знань.

Методи проведення уроку: кросворд, гра «Автовідповідач»

Дидактичне забезпечення уроку: Журнали по лицювальним роботам. Відео «Плиткові роботи»

Хід Уроку

1.Організаційна частина

– Перевірка готовності учнів до занять

– Відмітка в журналі відвідувань

2.Вступний інструктаж

– Повідомлення теми програми

– Повідомлення теми і мети уроку

Перевірка знань учнів

«Інженер з охорони праці».

Працюючи на будівельному майданчику робітники повинні дотримуватись правил техніки безпеки і слідкувати, щоб були безпечні умови праці. Перевіримо, як ви знаєте правила техніки безпеки і промислової санітарії.

Конкурс – «Розв’язати кросворд»

По вертикалі:

  1. Він використовується для захисту органів дихання;
  2.  Вид нещасного випадку, що виникає внаслідок проникнення до організму різних токсичних речовин.

По горизонталі:

2.  Який інструктаж повинен пройти робітник, якого щойно взяли на роботу, та учень які пройшли на підприємство для проходження виробничої практики.

3.  Раптове ушкодження організму.

  1. Матеріал, який має бути на будівельному майданчику для пожежної безпеки.

Інструктування учнів по матеріалу уроку

Під час екскурсії на будівництво потрібно дотримуватися правил техніки безпеки,та не відходити далеко від майстра в/н.

Керамічна плитка-один з самих старих будівельних матеріалів,але,не дивлячись на свій вік,вона до цього часу не виходить з моди,том що має довгий список цінних переваг. Цей матеріал вогнестійкий,міцний й не проводить електричний струм. Плитка безпечна для зовнішнього середовища,тому що високотемпературна обробка зменшує ризик виділення шкідливих речовин. Найбільш необхідна плитка на кухні та в санузлі. Легкість прибирання,гігієнічність,водостійкість роблять цей матеріал оптимальним й фактично незамінним в цих приміщеннях.

Плитковими називають роботи по лицюванню конструкцій зсередини чи зовні будівель чи споруд штучними плитками-виробами невеликих розмірів. Плитки кріпляться до лицювальних поверхонь-основ за допомогою будівельних розчинів чи спеціальних мастик,які мають добру зчепляємість з плитками й з поверхнею основи.

Плиткове лицювання надійно захищає конструкції від руйнівної механічної й хімічної дії;завдяки своїм  перевагам  плитки здійснюють необхідні умови для підтримки потрібних при експлуатації приміщень санітарно-гігієнічних норм;використання декоративних плиток покращує зовнішній вигляд облицьованих поверхонь.

Улаштування чистих підлог й лицювання стін плитками відносяться до опоряджувальних будівельних робіт. Плиткові роботи виконуються при лицюванні плитками вертикальних поверхонь-стін,пілястр,стовпів-й горизонтальних-підлог і в рідких випадках стель.

Лицювання стін виконується менш водостійкими й менш міцними плитками,ніж плитки для настилання підлог. З лицювальних плиток створюється гладка,гарна,добре миючаяся лицьова поверхня. Розчини,які з’єднують плитку з основою,повинні міцно утримувати плитку,щоб вона не відшаровувалася від поверхні. Лицювання стель виконують з тих же матеріалів й тими ж прийомами,що й лицювання стін. Всі вказані роботи виконують працівники-плиточники.

Закріплення матеріалу вступного інструктажу

    Гра „Автовідповідач”

Умови гри. Роль відповідача виконує учень біля дошки. Він відповідає на питання товаришів, поки не зіб’ється, в тому разі його місце займає інший.

  1. Які ви знаєте облицювальні роботи і яке їх призначення?
  2. Які вимоги висувають до будівель і поверхонь що підлягають облицюванню?
  3. Які способи облицювань вертикальних поверхонь ви знаєте?
  4. Які вимоги висовують до облицьованих плитками вертикальних поверхонь?
  5. Які види поверхонь можна облицьовувати плиткою?
  6. Яких правил техніки безпеки потрібно дотримуватись під час екскурсії?

3.Поточний інструктаж,вправи,самостійні роботи.

                                           Обхід учнів по робочих місцях

ü     Цільовий практичний:

а)Підготовка і організація робочих місць.

б)Дотримання санітарно-технічних умов

в)Здійснення самоконтролю за якості роботи.

ü     Цільовий індивідуальний:

а)Дотримання санітарно-гігієнічних умов праці.

б)Виконання відпрацювання завдання.

в)Здійснення самоконтролю за якістю робочих місць.

ü     Комплексний обхід:

а)Здійснення безпечних прийомів праці.

б)Дотримання техніки безпеки на робочих місцях.

в)Виконання конкретних операцій.

4.Заключний інструктаж

1.Загальне підведення підсумків роботи.

2.Бесіда з учнями за результатами роботи.

3.Оцінювання результатів роботи,виконання норм.

4.Аналіз типових помилок,використання робочого часу.

5.Розгляд типових помилок і характерних недоліків,розгляд шляхів їх попередження.

6.Аналіз використання правил безпеки праці та організація робочих місць.

7.Оголошення теми наступного уроку.

8.Домашнє завдання.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *